יום ראשון, 2 במרץ 2008

תגמול בגין השינויים בשנה האקדמית

אנו שמחים ליידעכם כי לאחר מו"מ ממושך הנהלת האוניברסיטה והארגון הגיעו להבנות בנוגע לתגמול ולפיצוי חברי הסגל האקדמי הזוטר בגין נזקי השביתה והשינוי בשנה האקדמית. להלן פרטי ההבנות.

פרטי התגמול בקצרה:
מי שנדרש ללמד בקורס חדש בסמסטר א'2, יקבל מינוי חדש.
דוקטורנטים ומסטרנטים אשר השלימו את מטלות ההוראה בסמסטר א'1 המקורי ונדרשים לבצע רק השלמות, יזכו לתשלום בעבור השלמות אלו, על פי תעריף שעתי.
דוקטורנטים אשר מתרגלים בקורס של סגל בכיר ולכן לא עבדו בסמסטר א'1 המקורי ונדרשים לעבוד במקום זאת בסמסטר א'2, מינויים יוארך והם יקבלו תגמול בגובה שבועיים נוספים של עבודה.
מסטרנטים ומורים מן החוץ אשר מתרגלים בקורס של סגל בכיר ולכן לא עבדו בסמסטר א'1 המקורי ונדרשים לעבוד במקום זאת בסמסטר א'2, מינויים יוארך והם יקבלו תגמול בגובה חודש נוסף של עבודה.
מורים מן החוץ אשר הובטח להם מינוי לסמסטר ב', וכתוצאה מהשינוי בשנה האקדמית מינויים נדחה למאי, יקבלו שתי משכורות גישור בגובה רבע משכרם, בחודשים מרץ ואפריל. במקרה הצורך, מורים אלו מוזמנים לפנות למשרדי הארגון לבקשת מקדמות על חשבון משכורת.

במידה ואתם מרגישים כי נפגעתם באופן מיוחד או שהיחידה האקדמית מסרבת להעניק לכם את התגמול המגיע לכם, פנו למשרדי הארגון ונסייע לכם.
כמו-כן, הבנות אלו אינן מתייחסות לסמסטר הקיץ ואתם מוזמנים לפנות אלינו בנושא במידה ויש חשש כי תפגעו.

אין תגובות: