יום חמישי, 19 ביוני 2008

Email and Homepage for Life - Electronic Form - for CS & Math graduate students & alumni

As you know, the current University Email and Homepage are no longer available soon after graduation.

Ph.D. alumni and students as well as M.Sc. alumni and students that have a advisor can now get the permanent Email firstname.lastname@cs.tau.ac.il or firstname.lastname@math.tau.ac.il and the permanent Homepage www.cs.tau.ac.il/research/firstname.lastname or www.math.tau.ac.il/research/firstname.lastname

For example, I am now using the Email4Life shai.gutner@cs.tau.ac.il and the Homepage4Life www.cs.tau.ac.il/research/shai.gutner

So just fill the following electronic form:

http://www.cs.tau.ac.il/helpdesk/forms/email4life/newuser_form.php

After filling the form, you will be asked to print it and sign it. Then, you can either give it to Larisa (Schreiber, second floor) or send the signed form by fax to 03-6409357 (write at the top "For Larisa").

Some technical information:

Messages sent to your Email4Life will be forwarded to the e-mail you write in the electronic form.

For students, your Homepage4Life will be linked to your current home page. As for alumni, you need to put all the files of your web site in one zip file and send it with the subject "Email and Homepage for Life – FirstName LastName" to me at shai.gutner@cs.tau.ac.il

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

1. כל הכבוד, שי!

2. אם אני מבין נכון, תיבת הדואר "פור לייף" היא לא תיבה אמיתית, אלא רק תיבת פורוורד, שזה קצת חבל.

3. הפתרון של שליחת קבצי זיפ עם מבנה האתר (עבור בוגרים) הוא לא ריאלי. שיטת זו כופה עלינו זמני עדכון ארוכים - דבר לא ריאלי בעידן בו אנו חיים.
אם בין כה מוקצה לבוגרים מקום על השרת, למה לא לתת להם להתחבר כרגיל (בחיבור אס.אס.הייץ') ולעדכן את האתר שלהם בעצמם?

אודה מאד אם תוכל לקדם את עניין האס.אס.הייץ'.

Shai Gutner אמר/ה...

אכן מדובר בכתובת דואר אלקטרוני המשמשת לפורוורד, אך בימינו אין מדובר במגבלה לדעתי. אני משתמש בכתובת shai.gutner@cs.tau.ac.il להודעות נכנסות ויוצאות בלי שום בעיה. צריך פשוט לבחור מי יאחסן את הדואר בפועל. אני בחרתי בגוגל, שם קל מאוד לשלוח דואר בשם כתובת אחרת, אך כמובן שיש אפשרויות אחרות.

לגבי עדכון האתר לבוגרים - גם אני רואה באפשרות של שליחת קובץ זיפ כפתרון זמני. יש לזכור שרק התחלנו במימוש היוזמה, וזאת האפשרות היחידה שחשבנו עליה, שכן לבוגרים אין חשבון באוניברסיטה. אני מקווה שבעתיד הקרוב נוכל למצוא פתרון טכני טוב יותר. אשמח לקבל הצעות, שכן דרוש פתרון יצירתי מאוד, שיאפשר למי שאין לו חשבון לעדכן קבצים על מחשבי האוניברסיטה.

אנונימי אמר/ה...

1. תודה על התשובה המהירה!

2. אני כל כך אוהב את שירות הדואר של האוניברסיטה, מכיוון שאני יודע שבאוניברסיטה לא מחטטים לי במייל. הקיצונית השניה היא גוגל - ספקית דואר עם היכולות חיטוט הכי מתקדמות, ואשר אפילו לא מכבדת את הבקשות שלי למחוק דואר מהשרת.

3. לדעתי, צריך שלבוגרים כן ישאר החשבון באוניבריסטה, כמו שלגימלאים של האוניברסיטה לא מוחקים את החשבון. נדמה לי שזה המצב באוניברסיטת בר-אילן. יתר על כן, אם האוניברסיטה מוכנה להקצות 50 מגה לאחסנת אתר, מה עולה לה לתת הרשאת לוגין?

Shai Gutner אמר/ה...

לגבי הדואר האלקטרוני, ניתן לאחסן אותו בכל מקום, לאו דווקא בגוגל, וניתן גם להחליף את מקום האחסון וכתובת הדואר האלקטרוני נשמרת.

לגבי שמירת החשבון לבוגרים - גם לדעתי זהו הפתרון הנכון. לא הייתי מודע לכל שהחשבון נשמר לגימלאים. המצב הכללי הוא שונה. לדוגמה, אני יודע שיש חברי סגל של ביה"ס למדעי-המחשב שביקשו להאריך את תוקף החשבון של פוסט-דוקטורנטים שלהם בשנה אחת נוספת, והיו מוכנים לשלם עבור החשבון, אך נתקלו בקשיים רבים. במשך השנים (כן, שנים) שאמיתי, סוני, מוטי ואני עסקנו בנושא התברר שלא מדובר כאן בכסף, אלא בעובדה שהאוניברסיטה אינה מעוניינת שהחשבון יישמר למי שסיים את לימודיו.

לדעתי, צריך למצוא איזשהו יצור ביניים שלא יקרא חשבון, שיספק לנו את הפונקציונליות הדרושה, היינו להעביר באופן חד כיווני קבצים למחשבי האוניברסיטה. כיום, הפתרון הוא לשלוח לי קובץ זיפ (או לנציג האגודה שיחליף אותי).